söndag 5 april 2009


Torpets efterbörd


9 kommentarer:

  1. Åååh va fint,ett sånt sjå för trädgårdshjärtat,hade du varit man hade jag sagt älskling ,du är underbar..

    SvaraRadera
  2. Det kan man alltid säga till män, systrar, mödrar, fäder och bröder.. Blir så glad!

    //S

    SvaraRadera
  3. Absolut ,du ÄR underbar,älskling...

    SvaraRadera
  4. Försöker att skriva med kärlek, tycker det är för lite kärlek och uppmuntran här bland alla medmänniskor.. Tycker det är tråkigt .. Det tycker säkert många.. Alla är värda det, värme, tillhörighet.

    //S

    SvaraRadera
  5. Det gör du också,skriver med kärlek..Det är stundvis så fint att iallafall jag fäller en tår eller fnissar eller flabbar till ordentligt emellanåt.Sluta aldrig Soldanella,

    SvaraRadera
  6. Nu säger jag det.Förstår inte finska, så då säger...
    Jag älskar dig..

    SvaraRadera
  7. kiitos

    men andra är nog bättre än jag på finska..

    //S

    SvaraRadera